Beccu

Vardag

torsdag 18 september 2008

Matte ?

Heej!
helt otroligt är detta, men jag har pluggat matte idag. hemma , självmant! helt otroligt. Känner mig stolt. Och har börjar nu fatta detdära med procent och allt sånt. så det känns hur bra som helst. Så Patrik , du ska få en liten komplimang här. Tack för att du inte låter mig ge upp, när jag blir som tröttast! för isåfall hade jag aldrig klarat dethära.
Och sen så har jag haft en jättebra skoldag. Det är ändå ganska roligt att plugga när man kommer igång, och när man verkligen förstår! för det är nog något som kan hindra, när man inte förstår riktigt.

2 kommentarer:

  • Klockan 18 september 2008 kl. 23:27 , Blogger lärarmillan sa...

    Rebecca! Du är fantastisk! Jag började gråta när jag läste din blogg, av glädje förstås. Du går verkligen framåt nu och tack vara dig lär vi lärare oss så mycket. Jag ska visa Patrick och om jag får för dig, Titti din skolblogg. Den fick mig att inse att det är ett strålande verktyg för oss i gruppen.
    Många kramar Camilla

    Väntar redan på nästa inlägg...

     
  • Klockan 19 september 2008 kl. 07:10 , Blogger Kalle Fonzie sa...

    Keep up the good work, Rebecca!
    You got what it takes,
    to be what you want.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida