Beccu

Vardag

onsdag 27 juli 2011

Yo, idag har jag varit dåligt på uppdatering, men har varit så sjukt bakfull.
Och började inte känna mig levande förrens nu.

Igår gick jag och några tjejer hem till Susanne och drack några glas. Vi tjötade
och hade det roligt. sen gick vi vidare ut. Det var riktigt nice. Blev för mycket
alkohol, märkte jag idag. när jag vaknade. sprungit fram och tillbaka till toaletten.
Illamående yrsel och skit. fy! nu blir det hålla det lungt ett tag framöver.
Nu är jag så sjukt trött så ska typ sova när som. Mina ögon ser dubbelt typ.


1 kommentarer:

  • Klockan 28 juli 2011 kl. 01:43 , Blogger Eva sa...

    Yep det är mycket intressant att studera det. Blir ju mycket beteendestudier men även en hel del om hur vår omgivning påverkar oss (i både positiv och negativ bemärkelse) och kanske främst hur dessa två påverkar varandra.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida